سایت تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات عکاسی دندانپزشکی

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

سایت تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات عکاسی دندانپزشکی

همانطور که می دانید دندان ها یکی از مهم ترین قسمت های دهان هستند که نقش مهمی در سلامت و زیبایی فرد دارند. در واقع این دندان ها هستند که به ما در خوردن و جویدن غذا کمک می کنند. در تلفظ صحیح کلمات نیز بسیار موثر هستند. دندان ها نیز نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارند. کشیدن دندان بر چهره فرد تأثیر منفی می گذارد و همچنین اعتماد به نفس او را کاهش می دهد. اما دندان ها به دلایل مختلفی آسیب دیدهاند و باید به فکر چاره باشید، برای این منظور فیکسچر را به شما معرفی می کنیم. فروش تجهیزات دندانپزشکی برخی از آسیب های دندانی دیگر قابل درمان نیستند و دندان باید به همراه ریشه به طور کامل از لثه خارج شود. برای جبران این فاصله، ایمپلنت ساخته می شود. همه ما کم و بیش با ایمپلنت دندان آشنا هستیم. اما ما با اجزا و چگونگی آن آشنا نیستیم.

آیا به دنبال بهترین شرکت تجهیزات پزشکی هستید و تصمیم دارید تجهیزات پزشکی را از بهترین برند ها تهیه کنید؟ اما نمی دانید کدام شرکت در این زمینه شما را یاری می کند؛ پس در این مطلب همراه ما باشید. امروزه شرکت های مختلفی در تهیه تجهیزات پزشکی و واردات آن فعالیت دارند که انتخاب از میان آنها کمی سخت به نظر می رسد، اما نگران نباشید. ما با معرفی ۱۰ تا از بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی شما را در این راه یاری می کنیم. شرکت های تجهیزات پزشکی نقش موثری در روند درمانی ایفا می کنند. به طوری که هر چقدر کیفیت تجهیزات بیشتر باشد، مطمئنا کلینیک ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها به ارائه خدمات موثرتر می پردازند و رضایت بیماران کسب می شود. حال بی شک بهتر از قبل اهمیت کیفیت تجهیزات پزشکی را درک می کنید. پس در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.

  • کاردانی حرفه ای حسابداری - حسابرسی
  • ارائه محصولات برندهای معتبر و با کیفیت
  • دستکش لاتکس جراحی ، معاینه
  • وکالتنامه وکیل در صورت ثبت برند توسط وکیل
  • یونیت پارس دنتال مدل صدرا
  • جای قلم
  • تابلت (کنسول) یا میز کنترل دندانپزشک و دستیار
  • مدیریت و خدمات اجتماعی

این یونیت دندانپزشکی دارای مخزن آب اضطراری و آبگرمکن بوده و دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش تا ۱۰ سال می باشد. دارای ساکشن مجهز که مانع برگشت آب به دهان می شود. یونیت دندانپزشکی دنتوس جزء بهترین یونیت های دندانپزشکی در سراسر کشور است و به کشورهای دیگر نیز صادرات دارد. در این نوع از یونیت های دندانپزشکی میز منشی قابلیت کنترل کامل صندلی را دارد. کاسه کراشور آن چینی است. دارای پوشش بسار ضخیم و دارای سیستم آبگرمکن است. همچنین دارای سیستمی است که از برگشت بزاق به دهان جلوگیری می کند. تابلت آن دارای شلنگ کلوینی و زیر سری آن دارای ۲ محور حرکتی است. صندلی توسط پدال پایی نیز کنترل می شود. از ویژگی های این یونیت دندانپزشکی می توان به سیستم حذف صدا و سیستم ۵ شلنگ از بالا اشاره کرد. در این نوع یونیت، دسته صندلی متحرک است و همچنین می توان پشتی صندلی را تنظیم کرد.

از شیلد تیروئید در 6/61 درصد مطبها و پیش بند سربی در 7/54 درصد مطبها استفاده نمی شد. در جدول 2، فراوانی رعایت اصول حفاظتی بیمار در پارامترهای مختلف ارائه شده است. در زمینه روش حفاظتی پرسنل کاربرد پاراوان سربی با فراوانی 4/47 درصد بیشترین و رعایت فاصله 2/30 درصد در مرتبه بعدی فراوانی قرار گرفت. کنترل کیفی سالانه دستگاه تقریباً در 65 درصد مطبها انجام می شد (جدول3). براساس آنالیز آماری Kruskal Wallis، میانگین رتبه رعایت اصول حفاظتی برای دندانپزشکانی که در برنامه های آموزشی به طور منظم شرکت داشتند به طور معناداری بالاتر از دو گروه دیگر (گاهی و هیچگاه) بدست آمد. در زنان بیشتر بود. کاربرد سیستم دیجیتال در مطب دندانپزشکان زن 14 درصد و مرد 23 درصد بدست آمد. کنترل کیفی منظم دستگاه و شرکت در دوره های آموزشی برای هر دو گروه دندانپزشک زن و مرد تقریباً مشابه بود (به ترتیب 61 و 45 درصد زن و 59 و 45 درصد مرد). به طور کلی در بررسی رابطه بین رعایت اصول حفاظتی و جنس، بر اساس آزمونMann-Whitney بین میانگین امتیاز در دو گروه دندانپزشک زن و مرد تفاوت معنی داری وجود نداشت.

وی افزود: فاکتور بعدی این است که در مناطق محروم و دورافتاده باید پزشک عمومی ، دندانپزشک، متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی حضور داشته باشند و این امر با افزایش ظرفیت پذیرش امکان پذیر است . وی خاطرنشان کرد: برای آموزش افراد تحصیل کرده حداقل امکاناتی نیاز است که شامل فضای آموزشی، اساتید ، هیات علمی ، آزمایشگاه های تخصصی ، بیمارستان و … بوده که برای افزایش ظرفیت باید این امکانات لحاظ شود و تامین حداقل استاندارد این موارد بسیار هزینه بر است؛ لذا با فرض این که تمام امکانات لازم برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو اعم از اساتید، اعضای هیات علمی، امکانات آموزشی و … وی با طرح این سوال که چرا سیاست مداران تامین اجتماعی جزیره ای عمل نموده و قوانین وزارت بهداشت که شاخص سلامتی عموم مردم است ؛ نادیده می گیرند؟ آیا نمی دانند با بی انگیزه کردن شاغلین دندانپزشک در تامین اجتماعی به سلامتی آحاد مردم آسیب می رسانند؟ در این حال نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با نیاز کشور قانونی را مصوب کرده و وزارت بهداشت موظف به اجرای آن است. جبار کوچکی نژاد در گفتوگو با ایسکانیوز، با اشاره به مصوبه افزایش ظرفیت رشتههای پزشکی و دندانپزشکی اظهار کرد: موضوع مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار روشن است. این شورا متناسب با نیاز کشور قانونی را مصوب کرده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به اجرای آن است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است تعارض منافع در این حوزه وجود داشته باشد، اما معاون اول رئیس جمهور باید به مسئله ورود و مشکل را حل کند. اکنون کشور با هزاران مشکل مواجه است و نباید اجازه دهیم مسائل اینچنینی به دغدغههای جامعه اضافه شود.

پس جراحی فلپ لثه، برای آندسته از بیمارانی مناسب است که دارای آبسه یا پریودنتال عمقی هستند و همچنین باکتری و تارتار به این آبسه ها نفوذ کره است. جراحی فلپ لثه بهترین درمان برای این اشخاص است تا هم آبسه درمان شود و هم بستر باکتری ها بر هم ریخته و آن ها نابود شوند. در زیر یک عکس جراحی لثه و تغییرات بعد از آن را میبینید. این عمل جراحی لثه، شامل بلند کردن بافت لثه از دندان ها برای از بین بردن تجمع تارتار است. بعد از اینکه جراح ناحیه را تمیز کرده و تارتار را خارج کرد، لثه ها را به جای خود برمیگرداند تا دوباره روی دندان ها قرار بگیرند. در بعضی مواقع ممکن است استخوان فک نیز در طی این روش نیاز به تغییر شکل داشته باشد. همانطور که میدانید ریشه دندان ها درون استخوان فک جوش خورده است و در واقع اطراف این ریشه بافت استخوان فک است.

ایمپلنت های فرانسوی دارای سیستم منحصر به فردی می باشد که از جمله ی آن می توان به برخورداری از کانکشن های سه وجهی که باعث اتصال سریع به استخوان فک و تسریع روند درمان می شود اشاره کرد. قیمت ایمپلنت فرانسوی در مقایسه با کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه بوده و از لحاظ اتصادی بهترین شیوه درمان می باشد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم معروف ترین ایمپلنت فرانسوی، ایمپلنت axiom از برند anthogry می باشد که دارای سیستمی ساده ساده اما حرفه ای است که باعث تسریع در روند درمان می شود. کشور چین با استفاده از قطعات وارده شده کشور های اروپایی اقدام به ساخت ایمپلنت های با کیفیت کرده است که به دلیل قیمت مطلب و مناسبی که دارند توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از لحاظ اقتصادی ایمپلنت های چینی را می توان در سطر اول قرار داد. این امر باعث شده است تا افرادی که توان مقابله با پرداخت هزینه ایمپلنت های آمریکایی یا سوئیسی را دارد به سراغ ایمپلنت های چینی بروند.

در واقع از مینی ایمپلنت به منظور رفع و تکمیل برخی از کاستی های ایمپلنت معمولی یا جلوگیری از انجام برخی از پیوند های استخوانی به کار می رود. اما توجه داشته باشید که از مینی ایمپلنت ها برای تمامی افراد با هر نوع شرایطی استفاده نمی شود و تنها در برخی از افراد که احتمال کاشت ایمپلنت معمولی برای آن ها وجود ندارد از آن استفاده می کنند. قیمت مینی ایمپلنت مسلما از قیمت ایمپلنت معمولی کمتر و ارزان تر می باشد اما با این حال به تعداد مورد نیاز، نوع وضعیت دهان و دندان وهمچنین نوع روکش آن بستگی دارد. ایمپلنت فوری دندان یک روش درمانی مناسب برای جایگزینی دندان از دست رفته در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. در واقع باید گفت ایمپلنت های فوری در حقیقت همان ایمپلنت های ساده هستند با این تفاوت که سرعت جوش خوردن و اتصل آن ها به استخوان فک بیشتر از ایمپبنت های معمولی است و طول درمان کمتری را دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی، ،
:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی, مواد و تجهیزات دندانپزشکی, سایت تجهیزات دندانپزشکی, تجهیزات دندانپزشکی دست دوم, فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی, خرید تجهیزات دندانپزشکی, قیمت تجهیزات دندانپزشکی, تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران, فروش تجهیزات دندانپزشکی,
نويسنده : عابد